marrenordlund

Dagen efter....

Publicerad 2011-12-18 14:00:29 i Allmänt,

Jo det är en aning trögt i dag, inte helt på topp. Mycket trevligt på Glögg kvällen hemma hos Mor och Anders med en massa trevligt sällskap. Men som utlovat då jag dubbelbokat mig, gick jag tidigt och försvann ner till norrahammars societet ;) tessan ny man huset. Där blev det en hel del skrikande framför singstar :P ´gissa vem som var bäst ;) yours truly så klart :P Men befinner mig fortfarande i sällskap med alla andra som är sega idag, norrahammar is the shi.... och soffan är överfull filmer går i ett inne på film nummer 3 för dagen men snart hem och städa lägenheten....

Jag måste vara skadad för jag längtar till min städ eftermiddag:)

ha en trevlig söndageftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela