marrenordlund

Rena rama rånet

Publicerad 2011-11-30 18:18:35 i Allmänt,

Jag har aldrig haft några problem med den här yrkesgruppen tidigare, men så fort man måste rätta till eller fixa till så kostar det och vill gärna göra hål i plånboken. 3700kr och då var det inget överdrivet de hittade på.....tänker hålla mig borta från.................TANDLÄKAREN. Fick ju dessutom den glada nyheten att tråden jag har bakom tänderna (ja jag har ju haft räls) gärna ska sitta kvar hela livet för det finns risk att tänderna går tillbaka till ursprungsläget, men jag menar efter haft den där förbannade tråden i snart 10 år borde de väll för sjutton sitta kvar eller? suck.......
nej får blunda och drömma mig bort till den här underbara platsen istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela