marrenordlund

10 saker ni inte visste om mig

Publicerad 2012-08-27 12:23:00 i Allmänt,

1. Jag avgudar Disney filmer.

 

2. Jag berättar aldrig för nån när jag tar stora beslut i mitt liv, inte förens jag vet själv om det var bra eller inte

 

3. Jag Avskyr orden - Vad var det jag sa

 

4. Haft 2 seriösa förhållanden i mitt liv, båda killarna var otrogna

 

5. Tycker bättre om hösten och vintern än våren och sommaren, för då får man ha ljus tända sitta inne läsa en bok med en filt och en kopp te, åka skidor, åka skridskor och jag älskar julen.

 

6. Jag tycker det är roligt att plocka svamp

 

7. avskyr att misslyckas och avskyr att säga det högt

 

8. Jag läser expressen eller aftonbladet varje dag på min dator eller min telefon.

 

9. Jag kan tänka mig att adoptera.

 

10. om jag blev miljonär skulle det första jag gjorde vara att skänka pengar till barnhem och cancer forskning.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela