marrenordlund

snurrig

Publicerad 2012-02-03 16:16:24 i Allmänt,

Finns inget som är värre än när en fråga kommer upp som man inte vet hur man ska svara på. Hänt mer än en gång den senaste tiden känns som det blir mycket  - vet inte riktigt och - det är på gång. så mycket som är på gång men inte färdigt på långa vägar.

känner att jag börjat bli lite utav en kontroll människa när det kommer till alla ansökningar och papper och uppgifter. Tog och skrev av ett papper som redan var en kopia ifall jag skulle tappa bort de andra två:P vet inte riktigt vad det säger om mig att jag är för kontrollerande eller att jag känner mig själv och jag (vimmsar) gärna bort saker som jag verkligen behöver. Tror att jag just i detta nu har ett halsband hos min bror, ett armband på ett annat stlle i taberg. och min väska hämtade jag hemma hos tessan och patrik senast i förrgår haha....vet inte riktigt vad det är jag har så bråttom till att jag går ifrån mina saker:P vimsig är väll ordet som passar bäst in på det här.
hoppas ni får en trevlig helg/ Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela