marrenordlund

Snart hemma

Publicerad 2012-09-24 22:21:20 i Allmänt,

Inte är det långt kvar innan man åker hem till Jönköping. Fyra veckor kommer att gå fort. Idag har det varit en riktigt bra dag, igår var en bra dag och i förrgår var nog en av det bästa dagarna jag haft här hitintills. Stjärnorna lyse klart varje kväll, värmen i en lagom dos på dagarna och studierna går som på räls. Fick godkänt på min senaste uppsatts och så har det varit sedan jag började, det har varit stressigt men gått bra. Har gett ett löfte till mig själv från och med imorgon, Det ska bli intressant att se hur pass allt kommer att förändras. En uppdatering på detta kommer om exakt Fyra veckor från idag den 24 oktober. Hemresan har vi diskuterat oc kommit överens om att vi beställer biljetter utefter vad priserna ligger på dag för dag i mitten av oktober. Nu har jag varit ledig från studier sedan i fredags men imorgon så ska jag sätta igång igen och har 2 uppsatser att skriva som ska vara klara om 20 respektive 18 dagar så det ska nog gå bra. Tänker på er där hemma och hoppas ni mår bra
Kramar från Turkiet /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela