marrenordlund

surprise

Publicerad 2012-09-20 00:34:56 i Allmänt,

Fick en överraskning på min mobil i form av ett meddelande, i det stod hej hur mår du sötnos. Min reaktion var med avsmak då om jag verkligen hade känt personen så hade jag haft denne som kontakt i telefonen. Letade fram vem det var som skickade på eniro och facebook och fick fram vem det var som skickat. Mycket riktigt så känner jag inte personen, detta är både roande och lite smått läskigt att någon facktiskt gör så. Idag har man inget privat, adress och telefon och födelsedag kan man hitta på eniro helt sanslöst om man tänker på det.
 
Snart är det nedräkning till att åka hem till Sverige. Har börjat titta lite på lägenheter i Sverige har väldigt sugen på att köpa en har varit det ett tag så till nästa år får det bli så men håller lite koll på marknaden så länge. 
 
Imorgon ska det bli studier för hela slanten precis hela dagen, fördelen är att man kan ta en paus och simma lite i poolen det är ju inte helt fel. 
 
På fredag kommer Emma för att stanna hos oss i 3 veckor det ska bli trevligt. 
 
för alla som inte varit i Side Turkiet säger jag bara att det är värt resan och pengarna men det slår fortfarande inte Italien dessa platser i världen har jag besökt än så länge som vart toppen
 
Italien
Mallorca 
Frankrike 
New York
Chicago
Turkiet 
 
kramar från Turkiet / M 

Kommentarer

Postat av: Lisa Eriksson

Publicerad 2012-09-24 22:43:38

Hej hopp! har följt din blogg här och gillar :)

Ang. att man inte har nåt privat så är det mycket så men det räcker ju om en siffra råkat bli fel i numret bara så kommer det ju fel.
Misstag kan vi alla göra!

Hoppas du har det bra//Lisa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela